آواز شبانه

دلنوشته های من

آواز شبانه

دلنوشته های من

خدمات ارزی با milad.ftw

دیگر باور نخواهم کرد عشــღــق را
دیگر باور نمی کنم محبتــــ را

تویی که خط خطی های
مرا میخوانی
برایم ننویس قشنگ بود
چرا که این کلمه ی پر تکرار را نمیخواهم
اگر نخواندی خط خطی ام را
برایم همدردیت را نفرست
دلت را شکاندم
ببخشید تقصیر من نیست
درس روزگار است....
هر کــــــسی‌...
به نوعــــــی تــــــنهاست
بیائید تنهایــــــی رو تعریــــــف کــــــنیم!!!
تنهایی به این معنی نیست که هیچکی دور و ورت نباشه....
تنهایی به این معنیه که...
اونی که یه روز تمام زندگیت بود برای تو ارزشی قائل نباشه
و الان مال یکی دیگست
سخت ترش اینه که اصلا از اول هم سهم تو نبوده .
تازه معنی این جمله رو میفهمم که
در زندگی هرگاه از ♠ یـــــــــخ ♠ خانه ای ساختی
برای آب شدنش اشــــک نریز....!.
.خدایا!!
دستانم را زدم زیر چانه ام
مات و مبهوت نگاهت میکنم
طلبکار نیستم
فقط مشتاقم بدانم ته قصه چه میکنی بامن؟؟
•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
و فهمیدم …
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
درکش کنم …
•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
کمک...
یک دنیا اشک برای ریختن دارم...
یک دل گرفته...
یک زندگی پر از خالی...
من سرشارم از تنهایی...
•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
مهمترین درسی که از زندگی آموختم این بود
که هیج کس شبیه حرف هایش نبود
٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
ﺩﻝ ﺁﺩﻣﺎ
ﺷﯿﺸﻪ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﺁﻥ"ﻫﺎ"
ﮐﻨﯿﻢ...
ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﯾﻪ ﻗﻠﺐ ﺑﮑﺸﯿﻢ ﻭ ﻭﺍﯾﺴﯿﻢﺁﺏ ﺷﺪﻧﺶ ﺭﻭ
ﺗﻤﺎﺷﺎ ﮐﻨﯿﻢ
ﻭ ﮐﯿﻒ ﮐﻨﯿﻢ!!!
ﺭﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﻧﺎﺯﮎ ﺩﻝ ﺁﺩﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺒﯽ
ﮐﺸﯿﺪﯼ؛ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺮﺩﻭﻧﻪ ﭘﺎﺵ ﻭﺍﯾﺴﺘﯽ
٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
تمام برگ های دفترم تمام شد
قلمم به پایان رسید
دستم سست شد
چه سرمشقی دادی به من
هنوز هم می نویسم :
" دل دادن خطاست "
٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
کم سرمایه ای نیست ؛ داشتن آدمهایی که حالت را بپرسند !
ولـی ...
از آن بهتر داشتن آدمهاییست ، که وقتی حالت را میپرسند
بتوانی بگویی : خوب نیستم ... !!!
٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
منتظر نباش کسی بیاد که دنیا رو بهت بده ، دعا کن کسی پیدا بشه که تو رو به دنیا نده
معنای دنیا را در کسی ببین که دنیا برایش بدون تو معنایی ندارد
٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠
همیشه نمیشود
زد به بیخیالی و گفت :
تنها آمده ام ، تنها میروم
یک وقتهایی
حتی برای ساعتی یا دقیقه ای
کم می آوری
دل وامانده ات
یک نفر را میخواهد
که نیست
٠

آخرین مطالب

خوش امدی

غم خوار من! به خانه ی غم ها خوش امدی
.
با من به جمع مردم تنها خوش امدی
.
بین جماعتی که مرا با سنگ میزنند میبینمت ،برای تماشا خوش امدی
.
راه نجات از شب گیسوی دوست نیست ای من!
.
به اخرین شب دنیا خوش امدی....
.
پایان ماجرای دل و عشق روشن است
.
ای ای قایق شکسته به دریا خوش امدی
.
با برف پیری ام سخنی بیش از این نبود
.
منت گذاشتی به سرما ای عشق
.
ای عزیز ترین میهمان عمر
.
دیر امدی به دیدنم اما خوش امدی
  • میلاد

نظرات (۲۰)

سلام 
ممنون ک سر زدی
برای تبادل لینک بیا تو قسمت وبلاگ
به من بگو ک با چ اسمی لینکت کنم.
ممنون
سلام
ممنون ازحضورتون
یه قسمتایی ازوبتونوخوندم،قشنگ بود:)
موفق باشین
vξяұ ģόөď..
عالی فقط همین دیگه چیزی
.
.
.

.

 نمیشه گفت
عالی بودن اشکم دراومد
. . .خوش امدی......
....هر گونه میخواهی تعبیر کن...خداحافظی برای رفتنت یا سلام هنگامه آمدنت..
....آزادی در انتخاب تعبیر خوش آمدید من        و         خود من .



خیلی عالی بود....موفق باشیآقا میلاد

سلام عالی بود گگگ موفق باشی
هی لاشی؟؟الان کجاشی؟؟روجاشی؟؟روپاشی؟؟میلاسی؟؟باهاشی؟؟توجاشی؟؟هی لاشی میخوام ببینم چقدر آقاشی
__________________________________________
زیباترین لباسی که می تواند زن را بپوشاندآغوش مردیست که دوستش دارد..

سلام

احواااااااال شما؟؟

الوعده وفا...

اومدم حاضری بزنم

این وبم قشنگه

 

پیشاپیش نوروزا تبریک میگم

باآرزوی بهترین هادرهرروز براتون

  • مخلوقات جوجه عکاس
  • دیر آمدی اما خوش آمدی

    سلام
    زیبا بود
  • محمدرضا زال آقایی
  • باشه داداش فقط یکی دو روز بهم فرصت بده آخه بدجور درگیرم
  • فاطمه صادقی
  • نمیدونم چرا غمگینید اما امیدوارم ک خیلی زود از ته دل خوشحال بشین.
    ب خدا توکل کنین..
    یاعلی.
  • فاطمه صادقی
  • درضمن لینک شدی....:)
  • نجمه شفیعی
  • سلام هم وبلاگی محترم
    تشکر که وبلاگ این بنده ی حقیر رو قابل دونستی
    ان شاءالله لینک شدین
    وان شاءالله که موفق باشین
    سلام
    ممنون از حضورتان در وبم.
    شما که بیشتر از من بازدید کننده دارید.
    این متن هم بسیار زیبا و دلنشین بود.
    متشکرم از دعوتتان.
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    چرا خانه ی غم؟
    خانه تان را شاداب کنید و خوش امدمان گویید که به خانه شادتان وارد شده ایم..
    الهی که همیشه شاد و سرحال باشید.. در لحظه حال، هیچ درد و اندوهی نیست..در حال باشید الهی
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    ما هم دنبال کننده نوشته هایتان هستیم منتهی به یک شرط اگر می شود، زیر نظراتمان جواب بدهید . ادم احساس می کنه با خودش داره حرف می زنه وقتی جوابی زیرش نمی نویسین. می شه ؟
    ممنون از حضورتون. خوشحال می شم مطالب رو بخونین و به دردتون بخوره..
    دعایمان بفرمایید
    پاسخ:
    چشم حتما
  • زهرا فاطمی
  • ممنونم که جوابتون رو می نویسین..

    پاسخ:
    خواهش وظیفست
  • حسین یحیی زاده
  • شاید خانه ی غم باشه ولی، همزمان هم دریاست.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    کد تغییر شکل موس